Meretransport
Laevadele on meie valikus J.P.Sauer & Sohn kõrgsurvekompressorid. Saksa tippkvaliteet, tunnustatud mitmete merevägede poolt. Tehas tarnib seadmeid üle maailma, kauba- ja sõjalaevastikule, ning teistele eriotstarbelistele meresõidukitele kus suruõhku vaja, kas siis mootorite käivitamiseks, hingamisõhuks või millekski muuks. Erimudelid – vastavalt tellija soovile; sertifikaadid – vastavalt laeva klassile.
Käivitusõhule sobivad kuni 30 bar-sed kõrgsurvekolbkompressorid, üldjuhul võimsusega kuni 7,5 kW ning enamasti on need kompressorid Saksamaa laos kohe saadaval.
Hingamisõhu kompressorid on kuni 300 bar-sed kõrgsurvekolbkompressorid, iga lahendus on erinev ja kindlasti tuleb arvestada pikema tarneajaga. Lisanduvad kompressorile kuivati ja filtrite pakett, mis muudavad suruõhu hingamiseks sobivaks.
Raudteetransport
Rongidel, on peamiselt kasutusel lamellkompressorid. Pakume uusi kompressoreid, varuosi, või remondime olemasolevaid.
Lisaks on vedurite/vagunite remondihallid, kus kasutusel kruvikompressorid, olenevalt töö iseloomust (käsitööriistad, liivaprits vms) võivad kruvikompressorite võimsused ulatuda 75-90 kW.
Tsentraalsed pidurisüsteemid raudteedel – ka selleks otstarbeks oleme paigaldanud kruvikompressorid koos jahutuskuivatitega.
Levinud on ka vaakum- või pneumotransport – kauba mahalaadimisel vagunist – enamasti teravili, kütus. Lahenduseks võib olla kas vaakumpump, madalsurvekompressor või tavaline kruvikompressor.
Maanteetransport
GD Drum pakub laia valiku tooteid eriotstarbelistele sõidukitele – tsisternautodele, segumasinatele, kõrgsurvepesumasinatele, reoveemasinatele jne. Kompressorid on kasutuses erineva kauba (k.a. toiduained, õlid, vedelikud…) peale/mahalaadimiseks, töösurve on põhiliselt 2…2,5 bar-i, harvem ka 7 bar-i, erilahendusena saab ka 200-300bar-i lahendust. Vaakumit saab GD Drum pumbaga kuni 200 mbar(abs). Kompressorid/pumbad on saadaval erinevate ülekannetega – hüdraulika, rihm, diisel- ja elektrimootoriga.
Rehvide jaoks on sobilik rõhk alates sõiduauto ~2 bar-st kuni 11-13 bar-ni välja seguautodel, kraanadel – enamasti on selleks kasutusel kas kolb- või kruvikompressorid, olenevalt sõidukitüübist. Rehvitöökodadele pakume lisaks ka lämmastikugeneraatoreid. Lämmastik rehvis – talub paremini temperatuuri kõikumisi, rõhk püsib ühtlasem rehvis, mis omakorda põhjustab kütusekulu vähenemist, ning rehvide ühtlasemat kulumist. Samuti välistab vee tekke rehvi, mis eriti veoautode puhul on talvel ohtlik.
GD Drumi valikus leiab kompressori ka trammidele ja trollidele – kasutusel rõhk kuni 12 bar-i – vedrustuse, uste, klaasipuhastajate jne. otstarbeks. Laialt levinud on ka lamellkompressorite kasutamine, sarnane lahendus nagu rongidel.
Lennutransport
Lennuki remondiangaaridesse oleme paigaldanud kruvikompressoreid, ehitanud välja suruõhusüsteemi (torustikud, liitmikud, filter-reduktor-õliti süsteemid, voolikud jne.).
Lennuki rehvitäitmiseks pakume lämmastikugeneraatorite lahendusi Parkerilt.